Dla pełnej funkcjonalności tej strony poproszę o włączenie opcji JavaScript.

Reklamacje

Nie martw się, na pewno nie będziemy Ci unieprzyjemniać reklamacji. Możesz być pewien, że będziemy dążyć do Twojego zadowolenia. Każda reklamacja jest dla nas informacją zwrotną w celu ciągłego ulepszania naszych usług.

reklamace-topKażda reklamacja jest ważna dla poprawy czy ulepszania naszej jakości usług.

Jeśli coś pójdzie nie tak

Staramy się jak najlepiej umiemy, ale zawsze coś może pójść nie tak. Bardzo nam przykro, że znalazło się coś, z czego nie jesteś zadowolony.

  1. Brakuje czegoś w paczce

    Jeśli nie ma farb lub pędzli napisz nam maila, natychmiast je wyślemy.

  2. Strzępi się pędzel

    Jeśli pędzel się strzępi, wystarczy go umiejętnie przyciąć i możesz kontynuować malowanie. Jeśli jest uszkodzony tak, że nawet przycinanie nie pomoże, złóż reklamację, a my wyślemy Ci nowe pędzle.

    Reklamace

  3. Kolory na arkuszu kontrolnym różnią się od oryginału

    Arkusz kontrolny ma jedynie charakter poglądowy. Kolory na nim mogą się różnić od kolorów na obrazie ponieważ kolory tuszu na papierze mają inne odcienie niż kolory akrylu na płótnie. Arkusz kontrolny do wydrukowania znajdziesz na naszej stronie w szczegółach każdego produktu, skąd możesz go pobrać.

    Reklamace

  4. Kolory są inne niż na komputerze

    Każdy monitor działa w innej technologii, więc kolorystyka może się naprawdę dość różnić. Jeden produkt może wyglądać inaczej na dwóch różnych monitorach. Dlatego konieczne jest sprawdzenie kalibracji monitora.

    Reklamace

  5. Kontury są zbyt cienkie, a liczby nieczytelne

    Gdyby kontury były zbyt grube, a liczby zbyt mocno wydrukowane, byłoby je trudno przemalować, szczególnie w przypadku jasnych odcieni.

    Reklamace

  6. Kontury są zbyt wyraźne, trudno je przemalować

    Jeśli nie możesz przemalować kontur, zalecamy nałożyć 2 lub więcej warstw farby. Posyłamy tyle farby, aby można było przemalować i idealnie pokryć wszystkie kontury.

    Reklamace

  7. Potrzebujesz ponumerowanego szablonu

    Kiedy zaczniesz malować, nie widzisz już numerków pod namalowanym obszarem i tracisz orientację? Polecamy jeszcze przed przystąpieniem do malowania zrobić zdjęcie czystego płótna. W czasie malowania możesz spojrzeć na swoją “ściągę” a w razie potrzeby przybliżyć ją na ekranie telefonu, aby lepiej zauważyć szczegóły. Jeśli chcesz wysłać ściągę do wydrukowania, skontaktuj się z nami mailowo. info@zuty.pl.

    Reklamace

  8. Numerki wykraczają poza krawędź ramki

    To nie jest błąd. Numerki muszą wykraczać poza krawędź ramki, ponieważ obraz musi być namalowany również na bokach. Wygląda tak znacznie lepiej.

    Reklamace

  9. Kolory wysychają zbyt szybko

    Używamy wysokiej jakości farb akrylowych, które nie powinny wysychać, ale jeżeli wydaje Ci się, że zbyt szybko wysychają, dodaj zwykłej wody. Starczy zaledwie parę kropli, żeby nie straciły wyrazistego koloru. Jeżeli z efektu stale nie będziesz zadowolony, napisz do nas, a prześlemy Ci nowe odcienie.

    Reklamace

  10. Farb nie wystarczy na cały obraz

    Nie powinno się to stać, ponieważ posyłamy farby w takich ilościach, że powinno ich wystarczyć do namalowania całego obrazu. Jeśli jednak się to przydarzy, to po prostu napisz do nas, a prześlemy Ci nowe odcienie.

    Reklamace

  11. Przesyłka nie dotarła na czas

    W przypadku obrazu z własnego zdjęcia nie jest możliwe dokładne określenie terminu dostawy. Zależy to między innymi od tego, czy pierwsza propozycja została zaakceptowana, czy też musieliśmy wprowadzać poprawki. Ponadto nie zawsze mamy wpływ na przewoźników, u których z różnych niezależnych od nas przyczyn czasem wydłuża się czas dostawy.

  12. Jeżeli potrzebujesz wymienić obraz

    Pobierz formularz odstąpienia od umowy i prześlij go do nas e-mailem wraz z prośbą o wymianę obrazu. Formularz posłalismy w e-mailu potwierdzającym zamówienie lub można go pobrać TUTAJ. Następnie wyślij obraz na poniższy adres. UWAGA! W przypadku obrazu wykonanego na podstawie własnego zdjęcia, nie ma możliwości odstąpienia od umowy ani wymiany obrazu. Szczegółowe informacje można otrzymać w centrum Obsługi Klienta.

Aby przyspieszyć proces reklamacji, wyślij nam:

  1. Numer zamówienia

    Numer zamówienia znajdziesz na fakturze wysłanej na Twój adres mailowy

  2. Nazwę produktu

    Napisz nazwę zamówionego produktu

  3. Rozmiar produktu

    Napisz rozmiar zamówionego produktu

  1. Opis wady

    Dokładnie opisz wadę, która jest przyczyną reklamacji

  2. Zrób zdjęcie produktu

    Zrób zdjęcie produktu i prześlij nam go z informacjami o nieprawidłowościach

  3. Jak wystąpił problem?

    Spróbuj opisać, w jaki sposób wystąpił problem

Formularze reklamacyjne

Pobierz również ​Formularz reklamacyjny ​ , wypełnij i wyślij go razem z powyższymi punktami na adres info@zuty.pl

Skontaktujemy się z Tobą w sprawie Twojej reklamacji tak szybko, jak to możliwe za pośrednictwem adresu mailowego podanego w formularzu. Drogą mailową będziemy Cię również informować o przebiegu i sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Dział Reklamacji

ZUTY BOIS Services s.r.o.
FROGMAN s.r.o. - ID 22074
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn


Uwaga!

Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni nie dotyczy obrazu z własnego zdjęcia wykonanego na zamówienie (patrz Warunki handlowe):

  • 5. Odstąpienie od umowy zakupu

    5.1. Kupujący ​ przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie jest możliwe odstąpienie od ​umowy zakupu ​ na dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem ​Kupującego ​ , od umowy zakupu na dostawę towarów łatwo psujących się oraz towarów, które po dostawie zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami, od umowy zakupu dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych, oraz od umowy zakupu dostawy nagrań audio, video lub programu komputerowego, jeżeli naruszone zostało jego oryginalne opakowanie.