Dla pełnej funkcjonalności tej strony poproszę o włączenie opcji JavaScript.

Opinie o sklepie

5,0 772 ocen
5
755x
4
8x
3
2x
2
3x
1
4x
Nie wypełniaj tego pola:
P Avatar of author Piotr | 30.11.2022
dla mnie wszystko jest idealne
D Avatar of author Dominika | 30.11.2022
fajne motywy, jakość materiału, polecam
M Avatar of author Monika | 29.11.2022
Moja córka jest bardzo zadowolona. Dziękuję!
M Avatar of author Marianna | 29.11.2022
Wszystko jest w porządku.
J Avatar of author Józef | 29.11.2022
Ładne motywy, kolory żywsze niż w rzeczywistości.
D Avatar of author David | 28.11.2022
piękne motywy
A Avatar of author Anna | 27.11.2022
przyjemny relaks
N Avatar of author Nela | 27.11.2022
Polecam
K Avatar of author Krysta | 27.11.2022
wszystko w porządku
V Avatar of author Vera | 27.11.2022
Farby są tak wodniste że malowanie jest niemożliwe. Jestem niezadowolona, nie polecam nikomu.
BK Avatar of author Biuro obsługi Klienta (Administrator) 28.11.2022
Dzień dobry Pani Vero. Dziękujemy za kontakt. Jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi, ponieważ dzieki nim wiemy, w jakim zakresie możemy się udoskonalać, a bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów. Do naszego produktu dodajemy nowe, testowane, najwyższej jakości farby. Są one certyfikowane i zupełnie nieszkodliwe nawet dla najmłodszych dzieci i kobiet w ciąży. Farb nie rozrzedzamy. Są to ekologiczne farby akrylowe, których podstawą jest woda, dlatego są rzadsze i wymagają trochę innej techniki malownia. 1. Po otwarciu pojemniczka z farbą należy ją przemieszać pędzelkiem lub wykałaczką. 2. Aby farbki uzyskały idealną konsystencję, przed malowaniem można pozostawić je otwarte na 2-4 godzin, aby nadmiar wody odparował. 3. Po zgęstnieniiu z powodzeniem można nakładać grubsze warstwy. Wierzymy, że nasze wskazówki będą pomocne, a malowanie dostarczy więcej radości i relaksu.
T Avatar of author Tamara | 26.11.2022
Nie polecam, masakra! Nie dostarczyli na czas, wyslalam zapytanie co z towarem, cisza, Widzac ze termin minal a obrazu -prezentu brak zlozylam odstapienie od umowy- po planowanym terminie obraz potrzebny juz nie był. Napisalam również zeby już go nawet nie wysylali. Oczywiscie zero odpowiedzi, po czym 3 dni pozniej pisza "z automatu" jakby nigdy nic, że obraz sie szykuje i wyslali go kolejnego dnia. Pytam po co?! Przesylki nie odebralam, ciekawe kiedy zwrócą kasę. Lekceważenie klienta, brak reakcji, brak kontaktu. NIE POLECAM
BK Avatar of author Biuro obsługi Klienta (Administrator) 28.11.2022
Dzień dobry Pani Tamaro. Dziękujemy za Pani opinię. Ponieważ produkujemy przy użyciu automatycznej linii produkcyjnej, nie ma możliwości anulowania zamówienia w trakcie procesu produkcyjnego. Dlatego zamówienie zostało odesłane i prosiliśmy o nieodbieranie go, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu a my oczywiście zwrócimy Pani wszelkie koszty. Za komlikacje najmocniej przepraszamy.
EK Avatar of author Ewa Kowalski | 25.11.2022
wszystko było doskonałe
B Avatar of author Bea | 25.11.2022
Naprawdę lubię tę rozrywkę
P Avatar of author Paula | 25.11.2022
10/10 !! :)
ZM Avatar of author Zbigniew Majewski | 25.11.2022
farby rozwodnione, bialy jak szary, MASAKRA
J Avatar of author Janika | 24.11.2022
Wszystko było w porządku
A Avatar of author Andrej | 24.11.2022
linia obsługi klienta pracuje na 1
M Avatar of author Meda | 24.11.2022
Obraz otrzymałam w prezencie od moich wnuków, jestem zachwycona efektem
A Avatar of author Annie | 24.11.2022
bezpiecznie zapakowane, piękne motywy, dostawa była w porządku
D Avatar of author Dita | 24.11.2022
POLECAM!!! :)